Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: '"emotional response generation"'
Publikováno v:
AHRI 2024, Sep 2024, Glasgow, United Kingdom
Conversational systems are now capable of producing impressive and generally relevant responses. However, we have no visibility nor control of the socio-emotional strategies behind state-of-the-art Large Language Models (LLMs), which poses a problem
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.04492
The proliferation of misinformation on social media platforms (SMPs) poses a significant danger to public health, social cohesion and ultimately democracy. Previous research has shown how social correction can be an effective way to curb misinformati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.10587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qian, Yushan, Wang, Bo, Ma, Shangzhao, Bin, Wu, Zhang, Shuo, Zhao, Dongming, Huang, Kun, Hou, Yuexian
Towards human-like dialogue systems, current emotional dialogue approaches jointly model emotion and semantics with a unified neural network. This strategy tends to generate safe responses due to the mutual restriction between emotion and semantics,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.04907
Autor:
Ruan, Yu-Ping, Ling, Zhen-Hua
This paper presents an emotion-regularized conditional variational autoencoder (Emo-CVAE) model for generating emotional conversation responses. In conventional CVAE-based emotional response generation, emotion labels are simply used as additional co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.08857
The consistency of a response to a given post at semantic-level and emotional-level is essential for a dialogue system to deliver human-like interactions. However, this challenge is not well addressed in the literature, since most of the approaches n
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.03044
Rationality and emotion are two fundamental elements of humans. Endowing agents with rationality and emotion has been one of the major milestones in AI. However, in the field of conversational AI, most existing models only specialize in one aspect an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.08377
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.