Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"emotional literacy subjectivation"'
Autor:
D Menendez Alvarez Hevia
Publikováno v:
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
instname
This article offers a critical analysis of emotional intelligence (EI) as a dominant discourse that establishes ways of understanding, managing, and learning about emotions in the field of education. The first section gives an overview of the recent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d45a9b6824f4fa0a859608aea953c76
https://reunir.unir.net/handle/123456789/7670
https://reunir.unir.net/handle/123456789/7670
Autor:
David Menéndez Álvarez‑Hevia
This article offers a critical analysis of emotional intelligence (EI) as a dominant discourse that establishes ways of understanding, managing, and learning about emotions in the field of education. The first section gives an overview of the recent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::acf0413dbc0a2fc6ac872aac28f43492
https://reunir.unir.net/handle/123456789/7670
https://reunir.unir.net/handle/123456789/7670
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.