Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"emotional dialogue"'
Publikováno v:
Jisuanji kexue yu tansuo, Vol 18, Iss 5, Pp 1339-1347 (2024)
Emotional dialogue generation models do not consider the emotional intensity factor in response generation, which leads to the inappropriateness of the emotional expression in generated response, and reduces the user interaction experience. Inspired
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f38c180bc0b74f9c9ea6381fd8d1c002
Publikováno v:
Jisuanji kexue yu tansuo, Vol 16, Iss 2, Pp 280-295 (2022)
Human-machine dialogue, an important research component of artificial intelligence, has received widespread attention from academia and industry. Inspired by the successful application of deep learning in natural language processing, a growing number
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d56d4e63b7294524bcbdd20d2e118f6d
Publikováno v:
Jisuanji kexue yu tansuo, Vol 15, Iss 5, Pp 825-837 (2021)
As an important way of human-computer interaction, the dialogue system has broad application prospects. Existing dialogue systems focus on solving problems such as semantic consistency and content richness and paying little attention to improving hum
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4903df356fbc4e9294c609e98f4b7fc3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 15, p 8629 (2023)
In recent years, emotional dialogue generation garnered widespread attention and made significant progress in the English-speaking domain. However, research on emotional dialogue generation in Chinese still faces two critical issues: firstly, the lac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64d65f93bdac40c7b355a01b513ed1e3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 93734-93741 (2019)
Building an empathic conversation agent in open-domain is a key step towards affective computing and intelligent interactions. However, most current methods either focus on the consistency of content or the controllability of emotion and handling bot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35901dbc62e0414595d8740ae2e65eff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Logopedia Silesiana. (5):21-31
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=584920