Zobrazeno 1 - 10
of 264
pro vyhledávání: '"emotional content"'
Publikováno v:
Современное дошкольное образование, Vol 18, Iss 2, Pp 48-59 (2024)
Relevance. The toy is a carrier of strong emotionally loaded images. Historically, it acts as an intergenerational translator of culture and is one of the most important factors in the socialization of a child. At the same time, the modern toy market
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e72326c1623b45f1af1ca01767a8d1dc
Publikováno v:
Sensors, Vol 24, Iss 2, p 517 (2024)
This study presents the results of an experiment designed to investigate whether marketing videos containing mixed emotional content can sustain consumers interest longer compared to videos conveying a consistent emotional message. During the experim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0e9c70d5a0d44ad80b454e04fc12726
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 2, p 713 (2024)
Emotions are central to understanding contemporary journalism; however, they are overlooked in automatic news summarization. Actually, summaries are an entry point to the source article that could favor some emotions to captivate the reader. Neverthe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c45dfd8d677840fa9fe67dd557bc9411
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهشنامه روانشناسی مثبت, Vol 7, Iss 1, Pp 65-76 (2021)
This study aimed to determine the role of news content in the level of recall and attention of students. This study was experimental with simultaneous inter-subject and between-subject designs. Out of male and female undergraduate and postgraduate st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/530484ebc895461382100ad8ac657344
Publikováno v:
Internet Research, 2019, Vol. 30, Issue 2, pp. 463-485.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-09-2018-0415
Publikováno v:
پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری, Vol 10, Iss 1, Pp 59-74 (2020)
This study aimed to determine the role of news content in the level of recall and attention of students. This study was experimental with simultaneous inter-subject and between-subject designs. Out of male and female undergraduate and postgraduate st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87e43b339e714127856693f669e62ec3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.