Zobrazeno 1 - 10
of 383
pro vyhledávání: '"emotional assessment"'
Autor:
Seila Soler, Pablo Rosser
Publikováno v:
Journal of Education for Sustainability and Diversity, Vol 3, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
The research examines the role of emotions in creativity within educational environments, emphasizing the influence of sustainability education on adolescent students. Utilizing the Positive and Negative Affect Schedule (PANAS), the study explores ho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6bf83ca61504f6691efd53a587a377e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The relationship between neuroticism and mobile phone use is a hot research topic in the academic community. The purpose of this study was to investigate the roles of self-emotional assessment and love status in the mechanism through which college st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff37b17c5caf499b9fc9b5e0808ed891
Autor:
Sobkin V.S., Smyslova M.M.
Publikováno v:
Psihologo-Pedagogičeskie Issledovaniâ, Vol 13, Iss 1, Pp 72-83 (2021)
The article presents the data of an anonymous monitoring questionnaire survey conducted by employees of the Information and analytical center of Russian Academy of education in 2019. The study involved students of post-graduate research organizations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8987e1839754842b575432ae13856ae
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Abuse is followed by multiple short- and long-term psychological consequences. Researchers suggest a significant need to design a culturally relevant and competent treatment plan specifically for the Asian context. This research presents an account o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9abe7c7b8dc546069ed0e9a36fa66653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Juan García-García, María José Gil-Fenoy, María Blasa Sánchez-Barrera, Leticia de la Fuente-Sánchez, Elena Ortega-Campos, Flor Zaldívar-Basurto, Encarna Carmona-Samper
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Impaired emotional capacity in antisocial populations is a well-known reality. Taking the dimensional approach to the study of emotion, emotions are perceived as a disposition to action; they emerge from arousal of the appetitive or aversive system,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcffb16a773d4cbda43a80bca4d6cdbf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D. Edussuriya, K. N. Marambe, S. U. B. Tennakoon, R. M. I. S. D. Rathnayake, B. G. Premaratne, S. K. Ubhayasiri, C. U. Wickramasinghe
Publikováno v:
Sri Lanka Journal of Medicine, Vol 27, Iss 2, Pp 4-13 (2018)
Background: Emotional Intelligence (EI) is an important attribute to possess in the practice of medicine, which requires skills such as the ability to adapt to clinical situations appropriately and have favourable interpersonal relations, which in tu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48a11fe8a2bb4d729299a54b2131a873