Zobrazeno 1 - 10
of 10 804
pro vyhledávání: '"emotional assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sina Labbaf, Mahyar Abbasian, Brenda Nguyen, Matthew Lucero, Maryam Sabah Ahmed, Asal Yunusova, Alexander Rivera, Ramesh Jain, Jessica L. Borelli, Nikil Dutt, Amir M. Rahmani
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 54, Iss , Pp 110228- (2024)
This dataset was collected from university students before, during, and after the COVID-19 lockdown in Southern California. Data collection happened continuously for the average of 7.8 months (SD=3.8, MIN=1.0, MAX=13.4) from a population of 21 studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08d587f372a64673a2c2ec326e10494e
Autor:
Barthel, Dana1 (AUTHOR), Kriston, Levente1 (AUTHOR), Guo, Nan2 (AUTHOR), Yao, Esther Doris3 (AUTHOR), Armel, Koffi Ekissi Jean4 (AUTHOR), Fordjour, Daniel5,6 (AUTHOR), Mohammed, Yasmin7 (AUTHOR), Kotchi, Carine Esther Bony4 (AUTHOR), Eberhardt, Kirsten Alexandra1,8 (AUTHOR), Hinz, Rebecca9 (AUTHOR), Ehrhardt, Stephan10 (AUTHOR), Bindt, Carola1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Developmental Science. Jul-Sep2022, Vol. 26 Issue 3, p567-577. 11p. 1 Diagram, 5 Charts.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The relationship between neuroticism and mobile phone use is a hot research topic in the academic community. The purpose of this study was to investigate the roles of self-emotional assessment and love status in the mechanism through which college st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff37b17c5caf499b9fc9b5e0808ed891
Autor:
Sobkin V.S., Smyslova M.M.
Publikováno v:
Psihologo-Pedagogičeskie Issledovaniâ, Vol 13, Iss 1, Pp 72-83 (2021)
The article presents the data of an anonymous monitoring questionnaire survey conducted by employees of the Information and analytical center of Russian Academy of education in 2019. The study involved students of post-graduate research organizations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8987e1839754842b575432ae13856ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Clinical Psychology. Sep2022, Vol. 61 Issue 3, p867-874. 8p. 1 Chart.