Zobrazeno 1 - 10
of 5 245
pro vyhledávání: '"emotion awareness"'
Publikováno v:
پژوهشهای کاربردی روانشناختی, Vol 15, Iss 2, Pp 135-154 (2024)
The aim of this study was to investigate the mediating role of emotional inhibition in the relationship between emotion awareness levels and life events associated with Post-Traumatic Stress Syndrome. The study’s statistical population consisted of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32ddd8375248448fb93d88d8a037d0c8
Autor:
Lohesara, Fatemeh Ghorbani, Freitas, Davi Rabbouni, Guillemot, Christine, Eguiazarian, Karen, Knorr, Sebastian
The volumetric representation of human interactions is one of the fundamental domains in the development of immersive media productions and telecommunication applications. Particularly in the context of the rapid advancement of Extended Reality (XR)
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.09107
Autor:
Eichengreen, Adva1,2,3 a.eichengrun@fsw.leidenuniv.nl, Broekhof, Evelien1, Tsou, Yung-Ting1, Rieffe, Carolien1,4,5
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Apr2023, Vol. 32 Issue 4, p705-724. 20p. 11 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ubiquity Proceedings (2023)
Over the past two decades, research has highlighted the profound influence emotions can have on students’ learning, achievement, and wellbeing. Being able to successfully regulate one’s emotions is now viewed as crucial when learning in education
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92eb98279abb428d890dfbba5f8491bc
Autor:
Lavoué, Elise, Kazemitabar, Maedeh, Doleck, Tenzin, Lajoie, Susanne P., Carrillo, Rubiela, Molinari, Gaëlle
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Feb 01. 68(1), 269-292.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727438
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 14, Iss 5 (2024)
Introduction The objective of this systematic scoping review is to identify what approaches have been implemented in medical education programmes to teach medical students the skills to identify and manage emotions that may be elicited in them during
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99704903e53e48338841d925404e518f
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2016 Apr 01. 19(2), 87-103.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.19.2.87
Autor:
Carapeto, Maria João1 (AUTHOR) mjcarapeto@uevora.pt, Domingos, Raquel2 (AUTHOR), Veiga, Guida2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Oct2022, Vol. 12 Issue 10, pN.PAG-N.PAG. 12p.