Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"emerging insights"'
Autor:
Francis, Jennifer1, Schipper, Katherine1
Publikováno v:
Accounting Review. Nov2011, Vol. 86 Issue 6, p2193-2196. 4p.
Autor:
Mark David Milliron, Mary Prentice
Publikováno v:
Online Learning, Vol 8, Iss 1 (2019)
In today’s higher education world, asynchronous learning is the power tool. Moreover, the associated techniques for using asynchronous learning to support in-class and online instruction are bringing learning to life in new and exciting ways. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67e08f527a774420a8427a612a6ac4b4
Joshua Ronen, Varda Yaari. Earnings management: emerging insights in theory, practice, and research.
Autor:
Mora, Araceli1 Araceli.Mora@uv.es
Publikováno v:
Journal of Management & Governance. Mar2010, Vol. 14 Issue 1, p87-89. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing News. 4/29/1983, Vol. 17 Issue 9, p4-4. 1/9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dina Dziuba, Dirk Bormann, Janin Reifenrath, Jan-Marten Seitz, Brigitte von Rechenberg, Andrea Meyer-Lindenberg, Tim Andreas Huehnerschulte, Henning Windhagen
Publikováno v:
BioMedical Engineering OnLine, Vol 11, Iss 1, p 14 (2012)
BioMedical Engineering
Biomedical Engineering Online 11 (2012)
BioMedical Engineering
Biomedical Engineering Online 11 (2012)
Background Most studies on biodegradable magnesium implants published recently use magnesium-calcium-alloys or magnesium-aluminum-rare earth-alloys. However, since rare earths are a mixture of elements and their toxicity is unclear, a reduced content
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.