Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"emergent bilingual learners"'
Autor:
Carmen Durham, Loren Jones
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 27, Iss 3, Pp 268-282 (2024)
Technology continually changes day-to-day interactions, and emergent bilingual learners often multitask, using several digital tools, at times simultaneously, to communicate and learn. Students may text, post on social media, and listen to music as t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e835192d79344a1b850a8d5d748f574
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
We are amid a rapid demographic shift, with Emergent Bilinguals (EBs) being the fastest growing K-12 student population. This has created an ambitious goal for teacher education programs as they must prepare mathematics pre-service teachers (PSTs) to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af27a733e290489ea44e1a78c822b899
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toy, Adam P.
Little, if any, research exists that provides guidance for educators on the use of a dynamic assessment as a tool for better identifying Latinx students for gifted programs. The purpose of this qualitative case study was to explore the perceptions of
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc2137598/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.