Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"emergency online learning"'
Publikováno v:
JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies), Vol 8, Iss 2, Pp 185-218 (2022)
Emergency online learning has transformed today’s learning while opening up opportunities and challenges, one of which is learning approach. This study aims to investigate students’ learning approach in the English Education study program in emer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bdf67e9107946b0bfd65b53ce19de0a
Publikováno v:
Studies in Learning and Teaching, Vol 2, Iss 3, Pp 98-114 (2021)
This study analyzed the content of YouTube news clips on elderly teachers concerning emergency online learning during the COVID-19 pandemic. Using traditional content analysis, the included news videos were transcribed, interview segments were transl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83c9174250a1434db0b1700b010ddd12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 23, Iss 3 (2022)
This study investigated the effects of interactional, motivational, self-regulatory, and situational factors on university students’ online learning outcomes and continuation intentions during the COVID-19 pandemic. Data were collected from 255 stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07579f5432724d8dbf5da7dbedf0595d
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (2):257-264
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=914873
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Patricia Aguilera-Hermida
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 1, Iss , Pp 100011- (2020)
Due to COVID-19, higher education institutions transitioned to online learning. This study explored college students’ perceptions of their adoption, use, and acceptance of emergency online learning. The factors analyzed were attitude, affect, and m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95075dfe482147c4af2b31b4c5692597
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 8, p 403 (2021)
The pandemic and subsequent ‘lockdowns’ dramatically changed the educational landscape of higher education institutions. Before-COVID-19, traditional universities had choices in pedagogical practice, which included a variety of teaching delivery
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/837b64530f9c4b1aa10890ed35fa3440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Stage Art; Vol. 6 No. 1 (2023); 88-100
Вестник Киевского национального университета культуры и искусств. Серия: Сценическое искусство; Том 6 № 1 (2023); 88-100
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Сценічне мистецтво; Том 6 № 1 (2023); 88-100
Вестник Киевского национального университета культуры и искусств. Серия: Сценическое искусство; Том 6 № 1 (2023); 88-100
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Сценічне мистецтво; Том 6 № 1 (2023); 88-100
The purpose of the study is to define the basic concepts and characterize the technologies for effective teaching of the professional practical educational component "Directing Shows and Art Projects" for bachelors of specialty 026 "Performing Arts"