Zobrazeno 1 - 10
of 1 894
pro vyhledávání: '"emergency online learning"'
Autor:
Huang, Liang1 (AUTHOR), Wang, Dongsheng2 (AUTHOR) wangdongsheng@nwnu.edu.cn
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Sep2023, Vol. 13 Issue 9, p704. 11p.
Autor:
Hass, Danielle1 (AUTHOR) dlh00029@mix.wvu.edu, Hass, Ashley2 (AUTHOR), Joseph, Mathew3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Marketing Education Review. Spring2023, Vol. 33 Issue 1, p22-37. 16p. 1 Chart.
Autor:
Shaukat, Sadia1, Shaheen, Faiza1
Publikováno v:
Pakistan Journal of Psychological Research. 2024, Vol. 39 Issue 2, p233-249. 17p.
Autor:
Yin, Hongbiao1
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. May2023, Vol. 48 Issue 3, p362-376. 15p. 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Jose Noel V. Fabia
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 32, Pp 1-18 (2024)
This study aimed to evaluate the impact of an emergency online learning course on students’ satisfaction, self-efficacy and achievement. This study used a convergent mixed methods approach with an action research design to explore students’ exper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ee7e5d169f6414eadce0054733934b1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies), Vol 8, Iss 2, Pp 185-218 (2022)
Emergency online learning has transformed today’s learning while opening up opportunities and challenges, one of which is learning approach. This study aims to investigate students’ learning approach in the English Education study program in emer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bdf67e9107946b0bfd65b53ce19de0a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.