Zobrazeno 1 - 10
of 1 922
pro vyhledávání: '"embedding ethics"'
Autor:
Chiodo, Maurice, Müller, Dennis
The resources compiled in this document provide an approach to embed and teach Ethics in Mathematics at the undergraduate level. We provide mathematical exercises and homework problems that teach students ethical awareness and transferable skills, fo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.08467
Autor:
Lynn Meskell, Peter Pels
Anthropologists who talk about ethics generally mean the code of practice drafted by a professional association for implementation by its members. As this book convincingly shows, such a conception is far too narrow. A more radical approach is to rec
Autor:
Meier E; Amsterdam UMC, dept of Ethics, Law & Humanities, The Netherlands., Holleboom MC; Amsterdam UMC, dept. of Medical Informatics, The Nertherlands., Gijsbers HJ; Amsterdam UMC, dept. of Medical Informatics, The Nertherlands., Bak M; Amsterdam UMC, dept of Ethics, Law & Humanities, The Netherlands., Dusseljee-Peute L; Amsterdam UMC, dept. of Medical Informatics, The Nertherlands.
Publikováno v:
Studies in health technology and informatics [Stud Health Technol Inform] 2024 Aug 22; Vol. 316, pp. 183-184.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Macklin, Rob, Mathison, Karin
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2018 Nov 01. 153(1), 133-145.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45022805
Publikováno v:
IEEE Open Journal of Engineering in Medicine and Biology, Vol 3, Pp 167-170 (2022)
A key aspect of the National Institutes of Health (NIH) funded Rapid Acceleration of Diagnostics (RADx) Tech program was an active Clinical Studies Core including Committees with unique expertise to facilitate the development and implementation of st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d1090abab114c949583e0856bb1795a
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HITT, SARAH JAYNE
Publikováno v:
International Journal of Engineering Education; 2022, Vol. 38 Issue 3, p631-642, 12p