Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"emancipatory approach"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leal, Antonio
This open access book, originally published in Portuguese in 1988 and now available in English for the first time, describes the Brazilian educator, Antonio Leal's, experiences teaching so-called “unteachable” children in Rio de Janeiro’s favel
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/58876
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JOURNAL OF CHILDREN AND MEDIA
Often coined as digital natives, contemporary teens are ascribed a paradoxical status of skilled but vulnerable media users. Therefore, media literacy initiatives often target young audiences in order to mitigate detrimental media effects as well as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b6fac51af58a663255a9d466bfd4916c
https://hdl.handle.net/1854/LU-8717607
https://hdl.handle.net/1854/LU-8717607
Autor:
Rosa Arma
Publikováno v:
urbe. Revista Brasileira de Gestão Urbana v.14 2022
Urbe. Revista Brasileira de Gestão Urbana
Pontifícia Universidade Católica do Paraná (PUC PR)
instacron:PUC_PR
urbe. Revista Brasileira de Gestão Urbana, Volume: 14, Article number: e20210129, Published: 11 APR 2022
Urbe. Revista Brasileira de Gestão Urbana
Pontifícia Universidade Católica do Paraná (PUC PR)
instacron:PUC_PR
urbe. Revista Brasileira de Gestão Urbana, Volume: 14, Article number: e20210129, Published: 11 APR 2022
Resumo São aqui relatadas duas intervenções participadas - a realização do documentário “Artigo 65” e de um processo de photovoice com crianças apresentado na exposição “Vozes do Direito à Cidade” -, implementadas no Bairro da Torre
Publikováno v:
International Journal of Child, Youth & Family Studies, Vol 4, Iss 3.1 (2013)
This article utilizes duoethnography, a collaborative research methodology, to examine the divergent experiences of students and professors in the 2012 Québec student movement. Ignited by the government’s announcement of its intention to increase
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34f74f2797174afd9fe0cd3d5639005d
In this article the authors first highlight major challenges that higher education institutions (HEIs) are facing during the Covid-19 pandemic. They then consider the challenges HEIs should expect in the post-Covid period. In practice, HEIs are keen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::28da1203be37c5e2323b4e7b0b3b4480
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/21654
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/21654
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.