Zobrazeno 1 - 10
of 204
pro vyhledávání: '"elite schools"'
Autor:
Matzer, Lisbeth1 l.matzer@lmu.de
Publikováno v:
History of Education. Nov2023, Vol. 52 Issue 6, p1052-1054. 3p.
Autor:
Cameron McCarthy
Publikováno v:
Imagens da Educação, Vol 13, Iss 3 (2023)
In this article the author reports on the matter of the contemporary management and conservation of histories in the visual domains of three postcolonial elite school sites: Old Cloisters in Barbados, Rippon College in India, and Straits School in Si
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12e444c9471f4e36acabf0e56f3a6ae7
Autor:
Lautens, James1
Publikováno v:
H-Net Reviews in the Humanities & Social Sciences. Nov2023, p1-3. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kennedy, Katharine1
Publikováno v:
Central European History (Cambridge University Press / UK). Jun2024, Vol. 57 Issue 2, p284-285. 2p.
Autor:
Mueller, Tim1
Publikováno v:
H-Net Reviews in the Humanities & Social Sciences. Sep2022, p1-4. 4p.
Publikováno v:
Economics of Education Review, 93:102363, 1-20. Elsevier Limited
Oosterbeek, H, Ruijs, N & de Wolf, I 2023, ' Heterogeneous effects of comprehensive vs. single-track academic schools : Evidence from admission lotteries ', Economics of Education Review, vol. 93, 102363, pp. 1-20 . https://doi.org/10.1016/j.econedurev.2023.102363
Economics of Education Review, 93:102363. Elsevier Limited
Oosterbeek, H, Ruijs, N & de Wolf, I 2023, ' Heterogeneous effects of comprehensive vs. single-track academic schools : Evidence from admission lotteries ', Economics of Education Review, vol. 93, 102363, pp. 1-20 . https://doi.org/10.1016/j.econedurev.2023.102363
Economics of Education Review, 93:102363. Elsevier Limited
We use admission lotteries to study how enrollment in a single-track academic school instead of a comprehensive school affects achievement of students in Amsterdam. The two types of schools score differently on measures of school quality and enrollme
Autor:
Alexandra Dunwill
Publikováno v:
Australian and New Zealand Journal of European Studies, Vol 13, Iss 1 (2021)
Competing socio-historical forces are now impacting on school education in Poland in ways that were not possible under the communist system, but have emerged since 1989 under the influence of different elite groups. The result is the emergence of dif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/851463aeab7d4e8d8603f862aeb7b3d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.