Zobrazeno 1 - 10
of 338
pro vyhledávání: '"elementary preservice teacher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donna, Joel D., Hick, Sarah R.
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2017 Feb 01. 28(1), 92-110.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26772239
Publikováno v:
Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education, Vol 5, Iss 3, Pp 173-193 (2022)
A mixed-methods research design with a sequential, explanatory approach was used to investigate the extent to which successful completion of integrated mathematics and science methods of instruction courses related to elementary preservice teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db8d31327d1d4d39aade36b09c6d4c0c
Autor:
Litster, Kristy
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2024, p1130-1136, 7p
Autor:
Dubeau, Katryne, Wardrop, Mina
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2024, p1043-1048, 6p
Autor:
Magee, Paula A., Leeth, Jane H.
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2014 Dec 01. 58(4), 327-336.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44011166
Autor:
Davis, Kathleen S., Falba, Christy J.
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2002 Jan 01. 13(4), 303-329.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156302
Publikováno v:
Journal of Teacher Education & Educators; 2024, Vol. 13 Issue 2, p92-106, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of The Korean Association of Information Education. 24:607-614