Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"elementary children"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionFacial emotion recognition abilities of children have been the focus of attention across various fields, with implications for communication, social interaction, and human behavior. In response to the COVID-19 pandemic, wearing a face mas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23a871421a0942f480425406f5f225ce
Publikováno v:
Children, Vol 11, Iss 2, p 192 (2024)
Strategies are critical to promote child participation in important life activities. This study analyzed the participation strategies of the parents of children with neurodevelopmental disorders. Ninety-two Japanese elementary children with neurodeve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/330db12d06a44752977ebabad4b6b687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raden Bagus Yanuar Renaldy, M. Ahda Naufal Aflahudin, Zukhaila Salma, Sumaryono Sumaryono, Muhammad Yasin Fitriah, Sri Wijayanti Sulistyawati, Dominicus Husada, Sukmawati Basuki
Publikováno v:
Indonesian Journal of Tropical and Infectious Disease, Vol 9, Iss 1, Pp 16-23 (2021)
Inadequate latrine and water source cause transmission of intestinal parasitic infection, particularly in children. There is a lack information about it and it is needed to be investigated. This study aimed to compare the prevalence of intestinal par
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca4f5b001df04714b8f367b5e1376bde
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eutsler, Lauren
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2018, Vol. 35, Issue 1, pp. 29-42.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-05-2017-0035
Autor:
KIEŁB-STARCZEWSKA, Ewa
Publikováno v:
Labor et Educatio. (6):73-85
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=769498
Autor:
Obukhova O.L.,
Publikováno v:
Психологическая наука и образование (2007. Online), Vol 8, Iss 4, Pp 208-217 (2017)
New educational Standard provides a list of metacognitive results of junior school that must be achieved while learning to read. The technique “Calendar” permits to evaluate three types of reading competences: reconstructing reading, reflective r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be46cb6937704b4f9ed8d65a93f06626