Zobrazeno 1 - 10
of 759
pro vyhledávání: '"elementary and secondary education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barker, Darwin Robert
As achievement gaps persist among some groups of students, school leaders are identifying strategies and implementing plans to support the academic needs of diverse student populations. The purpose of this research study was to identify the leadershi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/110150
Autor:
Grimm, Martin Edward
The purpose of this study was to expand upon the research with high school principals and leaders of school divisions as they seek to implement the Multi-Tiered Systems of Support (MTSS) framework. Though a significant number of studies have been con
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/109807
Autor:
Sandra Stotsky
Publikováno v:
Nonpartisan Education Review, Vol 16, Iss 3, Pp 1-4 (2020)
With the onset of Common Core, Massachusetts’s education standards for public schools have declined. How can the state regain lost ground? It’s actually not that hard. Solid standards already exist. What’s needed is the will to implement them.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/129cf0a409404e1b9053f6edb137e910
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 1, p 58 (2023)
The COVID-19 pandemic induced an accelerated transition to digital teaching in all countries. We ask ourselves whether this massive use of digital resources promoted student–centred, dialogical, and multimodal teaching, as shown in some experimenta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0100cbc788e4074b433ca8d0e794b55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RSF: The Russell Sage Foundation Journal of the Social Sciences, 2015 Dec 01. 1(3), 77-94.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7758/rsf.2015.1.3.04
Publikováno v:
RSF: The Russell Sage Foundation Journal of the Social Sciences, 2015 Dec 01. 1(3), 170-186.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7758/rsf.2015.1.3.09
Autor:
Ohanian, Susan, Kovacs, Philip
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2007 Dec 01. 89(4), 270-274.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20442470