Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"electro-mechanical brake"'
Autor:
Seungkoo Baek
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 45644-45653 (2024)
Recently, with the emergence of electro-mechanical brake (EMB) devices, a control method for an electric motor to replace the existing pneumatic actuator has been studied. The clamping force estimation control method (ECM) from the rotor position of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44e293a9d9bf400da7c9b3ca442df42f
Publikováno v:
Actuators, Vol 13, Iss 9, p 346 (2024)
Electro-mechanical brake (EMB) systems have garnered significant attention due to their distributed architecture. However, their signals from the brake pedal to the wheel-end actuators (WEAs) are transmitted electrically, meaning that any fault in EM
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/362aaa40c08e499685714497cca6d90d
Publikováno v:
Actuators, Vol 13, Iss 4, p 135 (2024)
The electro-mechanical brake is a new advancement in railway train braking. Ball-screws are important components of electro-mechanical braking units (EMBUs), and their wear can cause EMBUs to degrade in performance or even fail to function. In this p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ffa98962fd245339fe60a5826acc241
Publikováno v:
Sensors, Vol 24, Iss 7, p 2129 (2024)
It is urgent for automated electric transportation vehicles in coal mines to have the ability of self-adaptive tracking target constant deceleration to ensure stable and safe braking effects in long underground roadways. However, the current braking
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d109b02d070842c0a428f760265e94e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Actuators, Vol 12, Iss 7, p 272 (2023)
Clamping force control is one of the key technologies in the algorithm design and implementation of electro-mechanical braking system, whose control effects directly affect the vehicle braking performance and safety performance. In order to improve t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/abef7621255e434b82aba7428a14135d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.