Zobrazeno 1 - 10
of 576
pro vyhledávání: '"electrical phenotype"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the American Heart Association: Cardiovascular and Cerebrovascular Disease, Vol 9, Iss 23 (2020)
BACKGROUND Transgenic mice (TG) with heart‐directed overexpresion of the isoform of the transcription factor cyclic adenosine monophosphate response element modulator (CREM), CREM‐IbΔC‐X, display spontaneous atrial fibrillation (AF) and action
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5c5423e17954e17af07d2791ae9a1ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
eLife, Vol 3 (2014)
Neurons have complex electrophysiological properties, however, it is often difficult to determine which properties are the most relevant to neuronal function. By combining current-clamp measurements of electrophysiological properties with multi-varia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c8a55d024b54e2ba2e89d691a4ad14c
Publikováno v:
HeartRhythm Case Reports
NKX2-5 is a cardiac homeobox gene that is pivotal in the development of the myocardium and conduction system.1 Cardiac structural abnormalities and conduction disturbances have been described in the pediatric population with NKX2-5 mutations in recen
Autor:
David M. Kaye, Hitesh C. Patel
Publikováno v:
JACC: Heart Failure. 7:428-430
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.