Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"electric vehicle motor"'
Publikováno v:
Energies, Vol 17, Iss 18, p 4562 (2024)
The use of electric automobiles, or EVs, is essential to environmentally conscious transportation. Battery EVs (BEVs) are predicted to become increasingly accepted for passenger vehicle transportation within the next 10 years. Although enthusiasm for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/910f80aa89d74c25aff6728cc21b3b7c
Autor:
Swapnil Jani, Jitendra Jamnani
Publikováno v:
TESEA, Transactions on Energy Systems and Engineering Applications, Vol 4, Iss 2 (2023)
This paper presents the comparison of Permanent Magnet-Assisted Synchronous Reluctance Motor (PMASynRM) and Permanent Magnet Synchronous Motor (PMSM) for the same design parameters and the evaluation of various performance parameters based on the Fin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c28fcdde2c649b8950a5c644016db76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vijina Abhijith, M. J. Hossain, Gang Lei, Premlal Ajikumar Sreelekha, Tibinmon Pulimoottil Monichan, Sree Venkateswara Rao
Publikováno v:
Energies, Vol 15, Iss 21, p 7931 (2022)
In electric vehicle (EV) applications, hybrid excitation of switched reluctance motors (HESRMs) are gaining popularity due to their advantages over other EV motors. The benefits include control flexibility, simple construction, high torque/power dens
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed9ba00a8d3c4448a5b7fc977f222dd2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Engineering (2019)
DC-input side of the inverter to balance input and output power, eliminate voltage fluctuation, and reduce the voltage spike in the input side. The reliability study on DC-link capacitor under fault state is critical to the safe operation of the whol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a99dfd39ae8842b3975538162abfb32a
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 309, p 03033 (2020)
By synthetically applying order tracking method and acoustic holography method, the noise source of the electric vehicle motor was discerned in the bench test. According to profiling of the test data, the motor noise order tracking diagrams and sound
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/667cd4eede9d4376bd586a915a865205
Publikováno v:
Energies, Vol 8, Iss 5, Pp 3832-3848 (2015)
The standard solution for the traction system in battery powered electric vehicles (EVs) is a two-level (2L) inverter feeding a three-phase motor. A simple and effective way to achieve a three-level (3L) inverter in battery-supplied electric vehicles
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3ff9bda27064924963480478afe2afe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.