Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"electric busses"'
Publikováno v:
Energies, Vol 15, Iss 18, p 6510 (2022)
Dynamic inductive charging is a contact-free technology to provide electric vehicles with energy while they are in motion, thus eliminating the need to conductively charge the batteries of those vehicles and, hence, the required vehicle downtimes. Ai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2dc950ef5364b7b95bafc1a1bc4cef4
Publikováno v:
Proceedings, Vol 2, Iss 23, p 1499 (2018)
The city of Arnhem is known for its trolley busses, which operates in a network of over-head grid lines, leading to zero local emission. However, extending the driving range of the trolley busses beyond the over-head grid network is technically chall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3efc17df0f8849788753c1f0a2cf749f
Publikováno v:
Energies : open-access journal of related scientific research, technology development and studies in policy and management 15 (2022), Nr. 18
Energies : open-access journal of related scientific research, technology development and studies in policy and management
Energies; Volume 15; Issue 18; Pages: 6510
Energies : open-access journal of related scientific research, technology development and studies in policy and management
Energies; Volume 15; Issue 18; Pages: 6510
Dynamic inductive charging is a contact-free technology to provide electric vehicles with energy while they are in motion, thus eliminating the need to conductively charge the batteries of those vehicles and, hence, the required vehicle downtimes. Ai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e5b24497b61f45e977d03ccf28d7b70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability
Volume 12
Issue 23
Sustainability, Vol 12, Iss 7, p 7 (2020)
Volume 12
Issue 23
Sustainability, Vol 12, Iss 7, p 7 (2020)
The ever-increasing concerns over urban air quality, noise pollution, and considerable savings in total cost of ownership encouraged more and more cities to introduce battery electric buses (e-bus). Based on the sensor records of 99 e-buses that incl
Autor:
Manuel Mathes, Matthias Schmidt, Johannes Käsgen, Bruno Fievet, Pierre Van Tichelen, Maitane Berecibar, Mohammed Al-Saadi
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 8; Pages: 4777
As part of this work, several Battery Electric Buses (BEBs) of 9 m, 12 m, and 18 m lengths and superfast chargers based on a pantograph of up to 600 kW were developed and demonstrated in selected European cities. In Osnabrück (OSN), Germany, superfa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.