Zobrazeno 1 - 10
of 43 217
pro vyhledávání: '"electoral campaign"'
Political polarization has attracted increasing attention in recent years, driven by the rise of social media and the global emergence of far-right populist movements. This study investigates the dynamics of structural polarization during electoral c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.23177
Autor:
Valles, Thomas, Beaglehole, Daniel
The Colonel Blotto game is a deeply studied theoretical model for competitive allocation environments including elections, advertising, and ecology. However, the original formulation of Colonel Blotto has had few practical implications due to the lac
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.15714
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Agnieszka Bień-Kacała
Publikováno v:
Przegląd Konstytucyjny, Vol 2024, Iss 1, Pp 121-138 (2024)
Two years after the abortion decision of the Polish Constitutional Tribunal and just after the mid-term election in the USA, there was a calculation that the abortion issue might play a pivotal role in the parliamentary election in Poland in the Fall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8270b021dc7646daa4e2ad4c1fe980fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pérez-Castaños, Sergio1 spcastanos@ubu.es, Antón-Merino, Javier1 javieram@ubu.es, García-Santamaría, Sandra1 sandrags@ubu.es
Publikováno v:
Revista Española de Investigaciones Sociológicas. Oct-Dec2023, Issue 184, p125-135. 21p.
Autor:
Lava Santos, David1, Ibáñez Cuquerella, Miguel1
Publikováno v:
Icono 14. ene-jul2024, Vol. 22 Issue 1, p1-20. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simone Persico
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 11, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract In the digital age, poor public communication catalyzes the spread of disinformation within public opinion. Anyone can produce political content that can reach a global audience, and social media has become a vital tool for political leaders
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e3979030a1d45788d0cf893747310c5