Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"ekologické fenomény"'
Autor:
Věra Pavlátová
Publikováno v:
Envigogika, Vol 14, Iss 1 (2019)
Článek ilustruje tvorbu a reflexi pojmových map (= PM) ve výzkumu publikovaném v tomto čísle Envigogiky („Dětská pojetí vybraných environmentálních fenoménů u žáků 1. a 2. stupně základní školy“). Zde byly pojmové mapy a n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/caa6a964daab4d938f4cc7d211748ed5
Autor:
Věra Pavlátová
Publikováno v:
Envigogika, Vol 14, Iss 1 (2019)
Představa učitele, které pojmy (= fenomény) znamenají pro žáky problém, je nezbytným předpokladem úspěšné realizace výuky. Je ale možné, že žáci vidí obtížnost fenoménů jinak než učitel. V našem výzkumu porovnáme názor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce71c6d6827746e2a3002dc68ec6911c
Autor:
Pavlátová, Věra
Publikováno v:
Envigogika; Vol 14 No 1 (2019)
Envigogika; Vol. 14 No. 1 (2019)
Envigogika; Vol. 14 No. 1 (2019)
Článek ilustruje tvorbu a reflexi pojmových map (= PM) ve výzkumu publikovaném vtomto čísle Envigogiky („Dětská pojetí vybraných environmentálních fenoménů u žáků 1. a 2. stupně základní školy“). Zde byly pojmové mapy a ná
Autor:
Pavlátová, Věra
Publikováno v:
Envigogika; Vol 14 No 1 (2019)
Envigogika; Vol. 14 No. 1 (2019)
Envigogika; Vol. 14 No. 1 (2019)
Představa učitele, které pojmy (= fenomény) znamenají pro žáky problém, je nezbytným předpokladem úspěšné realizace výuky. Je ale možné, že žáci vidí obtížnost fenoménů jinak než učitel. Vnašem výzkumu porovnáme názor n