Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"efl teachers' beliefs"'
Autor:
Habtamu Gebrekidan, Assefa Zeru
Publikováno v:
Language Literacy: Journal of Linguistics, Literature, and Language Teaching, Vol 8, Iss 1, Pp 107-122 (2024)
Teachers’ conceptions and approaches to teaching have stronger influence on students’ learning orientations and learning outcomes. This research aimed at examining English as a Foreign Language (EFL) teachers’ conceptions of teaching writing by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43f858c432774f47b99d2b8056a6e9c7
Publikováno v:
JALL (Journal of Applied Linguistics and Literacy), Vol 7, Iss 1, Pp 40-54 (2023)
Although teachers in Ethiopia are given pre-service training to upgrade their pedagogical knowledge and teaching proficiency, they may not be fully prepared for all the challenges they will face throughout their careers. This is particularly true in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc286d24c1eb487b9cf81f2b51321914
Publikováno v:
JALL (Journal of Applied Linguistics and Literacy); Vol 7, No 1 (2023); 40-54
Although teachers in Ethiopia are given pre-service training to upgrade their pedagogical knowledge and teaching proficiency, they may not be fully prepared for all the challenges they will face throughout their careers. This is particularly true in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Çalır, Nilay
Türk eğitim sistemindeki yeni değişikliklerle birlikte, İngiliz dili öğretimi müfredatı öğrencilerin ihtiyaçları göz önüne alınarak tekrar düzenlenmiştir. Yeni müfredat daha çok iletişimsel yeterliliklere odaklanmakta ve öğren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::247f907474af2bbdf7728e7c1e8d5294
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/249372
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/249372
Publikováno v:
Science, Technology and Arts Research Journal; Vol 4, No 4 (2015); 156-163
This study examined EFL teachers’ beliefs about instructional roles of peer-assisted learning and their classroom practices at Debre Birhan University (DBU) where such a learning scheme has been introduced as a classroom instructional strategy. The
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.