Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"efl teacher educators"'
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 12, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
The pedagogical roles of teacher educators (TEs) in recruiting and educating future language teachers have recently gained attention among language researchers and scholars. Hence, this study set to investigate the pedagogical roles of Iranian non-na
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/473e2f5a3422496bb5a6d247ae656de9
Autor:
Made Frida Yulia, Ali Saukah
Publikováno v:
Jurnal Ilmu Pendidikan, Vol 27, Iss 2, Pp 73-80 (2021)
Oral communication among global speakers needs good pronunciation to be successful. Regardless of its important function and role, EFL teachers often ignore pronunciation in their language teaching and oftentimes they are very lenient towards mispron
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed11b13a95a14bb384e498d585a7970f
Autor:
Meihami, Hussein
Publikováno v:
Teaching English with Technology. 21(2):92-111
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=945099
Autor:
Adina Mannes
Publikováno v:
Athens Journal of Education, Vol 7, Iss 438, Pp 385-396 (2020)
The demands of teacher educators underwent a major change. They not only are required to excel in teaching, but also to conduct research as an essential part of their professional life. This ambivalence raises questions regarding their professional i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08f3f7cf19e14ce3826fad4674299fd7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dávila, Angel María
Publikováno v:
Dissertations.
AN ABSTRACT OF THE DISSERTATION The purpose of this qualitative phenomenological study was to understand and describe the sources of Nicaraguan EFL teacher educators’ knowledge base, the types of knowledge and skills that constructed their knowledg