Zobrazeno 1 - 10
of 1 637
pro vyhledávání: '"efl student teachers"'
Autor:
Fan, Yumei, Xie, Zixin ⁎
Publikováno v:
In System April 2025 129
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luo, Zhanni, Li, Huazhen
Publikováno v:
In Heliyon 29 February 2024 10(4)
Autor:
Rahmi Rahmi
Publikováno v:
Indonesian EFL Journal, Vol 10, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Teachers' motivations and identities have been popular topics of discussion among researchers. What has been missing in the discussion, though, is the investigation of the motivations and identities of student teachers who studied at an EFL teaching
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1dcbb141c27745c3b031359de9d19f4e
Autor:
Rosinta Norawati, Yunita Puspitasari
Publikováno v:
JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies), Vol 9, Iss 2, Pp 255-277 (2022)
As a new curriculum, Merdeka Belajar is expected to provide a learning experience enabling the students to articulate the knowledge and information they obtain to solve real-world problems. It is believed that CBL and PjBL are able to make it happen.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7683de63ff6e4e9e9f4fad7c51822f3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KOCAMAN, Serhat1, YILDIRIM, Rana2 ranayil@cu.edu.tr
Publikováno v:
Cukurova University Faculty of Education Journal / Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. ara2023, Vol. 52 Issue 3, p834-849. 16p.
Autor:
Zhanni Luo, Huazhen Li
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 4, Pp e26216- (2024)
Microteaching is called “micro” teaching because it involves teaching a short lesson to a small group of people in a simulated classroom setting, with the goal of improving specific teaching skills or behaviors. Microteaching training represents
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e66662abc8a4c23967693bf048b49d9