Zobrazeno 1 - 10
of 1 802
pro vyhledávání: '"effective learning methods"'
Autor:
Piroska Prokai, László Bendegúz Pál
Publikováno v:
Különleges Bánásmód, Vol 10, Iss 2 (2024)
Play and learn, or learn while having fun. Unfortunately, in today's achievement-oriented society, education is all about getting a student to complete a predetermined task on time. This pressure can be very stressful for students, especially if they
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0942f5d1e7e144f98037b0c6b740ef99
Autor:
Dewan Tanvir Ahmed
Publikováno v:
2021 International Conference on Computational Science and Computational Intelligence (CSCI).
Autor:
Prokai, Piroska, Pál, László Bendegúz
Publikováno v:
Special Treatment / Különleges Bánásmód; 2024, Vol. 10 Issue 2, p91-101, 11p
Publikováno v:
新潟医療福祉学会誌. 18(2):36-43
application/pdf
論文(Article)
診療情報管理士の主要業務であり資格試験に課される疾病記録の電子情報化コーディング技術の教育法に関して、基礎重視学習と難問重視学習のいずれが
論文(Article)
診療情報管理士の主要業務であり資格試験に課される疾病記録の電子情報化コーディング技術の教育法に関して、基礎重視学習と難問重視学習のいずれが
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MALINDA, Maya1 maya.malinda@eco.maranatha.edu, KRISTINE, Fanny1, IDA, Ida1, GUNAWAN, Ika1, MAGDALENA, Nonie1, PETER, Peter1, WIDIASTUTI, Ratna1, SUWARNO, Henky Lisan1, MARGARETHA, Yolla1
Publikováno v:
Quality - Access to Success. Jan2024, Vol. 25 Issue 198, p333-341. 9p.
Publikováno v:
Jurnal Humanitas: Katalisator Perubahan dan Inovator Pendidikan, Vol 10, Iss 1 (2023)
This research aims to determine the effectiveness of the Everyone Is A Teacher Here learning method on students' critical thinking abilities in the history subject class XI MA Mu'allimat NWDI Pancor. This research uses a quantitative approach with ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59ba3bdf65dc431ba97b1b15b7d308de
Autor:
Koelewijn, Gilbert1,2 (AUTHOR) gilbert.koelewijn@hu.nl, Hennus, Marije P.2,3 (AUTHOR), Kort, Helianthe S. M.1,4 (AUTHOR), Frenkel, Joost2 (AUTHOR), van Houwelingen, Thijs1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education Online. 2024, Vol. 29 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
東海女子短期大学紀要 = The journal of Tokai Women's Junior College. 30:76-81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.