Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"educator perspectives"'
Autor:
Shaima Ahmed Hassan
Publikováno v:
Scaffolding: Jurnal Pendidikan Islam dan Multikulturalisme, Vol 6, Iss 2 (2024)
This study investigates English language educators' perspectives on the efficacy of The Learner-Centered Approach (LCA) within the context of the Bologna process reforms in European higher education. Despite the growing adoption of LCA, there is limi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cd2b1992bd84b20933d09944f72fac3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIMS Public Health, Vol 8, Iss 2, Pp 213-228 (2021)
Free play is important in early childhood and offers physical and mental health benefits. Outdoor play offers opportunity for children to use natural elements and promotes physical activity, among other health benefits, including exploring their envi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6dfca67072f4ee88aee711880b704a0
Autor:
Rebecca A Spencer, Nila Joshi, Karina Branje, Jessie-Lee D. McIsaac, Jane Cawley, Laurene Rehman, Sara FL Kirk, Michelle Stone
Publikováno v:
AIMS Public Health, Vol 6, Iss 4, Pp 461-476 (2019)
It is important to consider physical activity and movement in early life to ensure children establish and maintain healthy physical activity patterns. Recent evidence has highlighted the importance of outdoor play and the childcare environment. Activ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/619a93890925452487eff14ec9c4ed3c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Computer Journal, Volume: 34, Issue: 2, Pages: 35-49, Published: DEC 2022
Technology plays a crucial role in education and many other sectors of the economy. The national lockdown caused by the Covid-19 pandemic has made apparent the importance of technology in education, with schools that adopted technologies continuing w
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gardner, Morgan, Toope, Deborah
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2011 Jul 01. 34(3), 86-102.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/canajeducrevucan.34.3.86