Zobrazeno 1 - 10
of 2 658
pro vyhledávání: '"educator perspectives"'
Autor:
Hiratsuka, Vanessa Y.1 (AUTHOR), Heath, Karen1 (AUTHOR) kheath@alaska.edu
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2025, Vol. 69 Issue 1, p56-64. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer M. Cavallari, Sierra M. Trudel, Natalie R. Charamut, Adekemi O. Suleiman, Lisa M. H. Sanetti, Megan N. Miskovsky, Matthew E. Brennan, Alicia G. Dugan
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Teachers experienced increased stressors and stress during the initial onset of the COVID-19 pandemic. While many educators returned to in-person instruction in the 2021–2022 school year, they faced changing job demands and stre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df5d9acd2e5f439ab77219e1a3a27901
Autor:
Downey, Molly K.1 (AUTHOR), Bishop, Lisa D.2,3 (AUTHOR) ldbishop@mun.ca, Donnan, Jennifer R.2 (AUTHOR), Rowe, Emily C.1 (AUTHOR), Harris, Nick1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/8/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-20. 20p.
Publikováno v:
In Journal of Professional Nursing May-June 2024 52:80-85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.