Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"educative mentoring"'
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2019, Vol. 9, Issue 1, pp. 52-70.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-02-2019-0022
Publikováno v:
Studier i Læreruddannelse og -Profession, Vol 7, Iss 2 (2022)
Artiklen giver overblik over nyere viden om mentoruddannelser for lærere, der skal give kompetencer til at understøtte nye læreres fortsatte professionelle udvikling. Igennem et litteraturstudie er følgende centrale temaer for uddannelsen fremkom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/caa7543e4296490e98c996d4ae6fa3c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trias, Pilar Heras, Berne, Asun Llena
Publikováno v:
Revista de Asistenţă Socială / Social Work Review. (3):157-170
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=17563
Autor:
Karin da Rocha
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 4, Iss 4 (2014)
Growing challenges, demographic change and the need to deal with various demands in one’s professional and private life call for a high flexibility and willingness to learn, especially among teachers, who serve as role models in this respect. Conse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/014ad78c7e7540c88dc7ad93f54ae0b4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krise, Kelsy Marie
First-, second- and third-year teachers can be considered novice teachers with a solid foundation. The beginning years of teaching are intense times for learning, in which teachers can build upon their foundational knowledge. However, traditional men
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=toledo1438277705