Zobrazeno 1 - 10
of 145 201
pro vyhledávání: '"educations for"'
Autor:
Derek R. Ford
In the first monograph on Lyotard and education, the author approaches Lyotard's thought as pedagogical in itself. The result is a novel, soft, and accessible study of Lyotard organized around two inhuman educations: that of “the system” and that
Autor:
Matthew Lange
In Educations in Ethnic Violence, Matthew Lange explores the effects education has on ethnic violence. Lange contradicts the widely held belief that education promotes peace and tolerance. Rather, Lange finds that education commonly contributes to ag
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meyer, Neil, Wills, Jocelyn
Publikováno v:
The Radical Teacher, 2022 Oct 01(124), 1-5.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48707980
Shakespearean Educations examines how and why Shakespeare's works shaped the development of American education from the colonial period through the 1934 Chicago World's Fair, taking the reader up to the years before the Servicemen's Readjustment Act
Shakespearean Educations examines how and why Shakespeare's works shaped the development of American education from the colonial period through the 1934 Chicago World's Fair, taking the reader up to the years before the Servicemen's Readjustment Act
Autor:
Sanaz Bahrami‐Samani, Farideh Mohsenzadeh–Ledari, Shabnam Omidvar, Soraya Khafri, Hoda Mohsenian
Publikováno v:
Health Science Reports, Vol 7, Iss 10, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Objectives The aim of this study was to compare the effects of premarital booklet‐based education (BBE) and video‐based education (VBE) on engaged couples’ RHL. Methods This quasi‐experimental study was conducted in 2021–2022. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16f13fdd858c4a53bd755152b00df047
Autor:
Bernard Jolibert
Quelles finalités l'Ecole doit-elle poursuivre? Faut-il en priorité éduquer ou instruire? Pourquoi former le citoyen de la République? Comment la laïcité est-elle réalisable? Que vaut l'apprentissage de la politesse? Que faire des enfants'perd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.