Zobrazeno 1 - 10
of 244
pro vyhledávání: '"educational theories"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4dce4657c604bf9a4b0884e64f8c448
Autor:
Lauren Hays
Publikováno v:
Issues and Trends in Learning Technologies, Vol 10, Iss 2 (2023)
Teachers of primary and secondary students are asked to incorporate a great deal of technology into their instruction. The book Beginning Teaching with Digital Technology by Joanne Blannin is a useful introduction to incorporating digital technology
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f7abd4208744683bfb0456584a036df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ålander, Emma
This research investigates the viewpoints of Umeå University's teacher students regarding social studies, particularly their attitudes toward the various subject conceptions outlined in Lindmark's (2013) theory. The objective is to understand how th
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-226053
Autor:
Hazem Jadallah, Carol J. Friedland, Isabelina Nahmens, Charles Pecquet, Charles Berryman, Yimin Zhu
Publikováno v:
Frontiers in Built Environment, Vol 7 (2021)
Workforce training is needed throughout the construction industry to create and maintain competent workers; unfortunately, most construction training and education research focuses on university student education. Integrating education science theory
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ebbc3ced99541e086e820fd99b9defc
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2018 Jan 01. 21(1), 126-136.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26273874
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bağrac, Musa
Publikováno v:
Österreichisches Religionspädagogisches Forum, Vol 26, Iss 2, Pp 104-138 (2018)
Dieser Aufsatz erörtert die Frage, wie Urteilskompetenz für den islamischen Religionsunterricht durch die islamische Ideengeschichte begründet werden kann. Dazu werden das koranische Konzept zur Vernunft, die Sichtweise der Theologieschule der Mat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3d7a66e2c8747379c53a251ec1dffaf