Zobrazeno 1 - 10
of 218 045
pro vyhledávání: '"educational sciences"'
Autor:
Irma Čehić, Haris Memišević
Publikováno v:
Multidisciplinarni Pristupi u Edukaciji i Rehabilitaciji, Vol 5, Iss 6, Pp 17-28 (2024)
Current trends in educational sciences can best be evaluated by assessing the master and doctoral theses defended at the universities. The goal of the present paper was to do a qualitative content analysis of the titles of master theses defended at t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cfeda84b9a14f0bb1aa3a335ef2eaa4
Autor:
نصرت گودرزی1 Goodarzi.lop@gmail.com, یعقوب نوروزی2 y.norouzi@qom.ac.ir, ملوک السادات حسی3 beheshti@irandoc.ac.ir, مهدی علیپور حافظ4 mch.hafezi@atu.ac.ir, بهروز بیات5 behrooz.bayat@iauh.ac.ir
Publikováno v:
Sciences & Techniques of Information Management. May2024, Vol. 10 Issue 1, p175-207. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
عبد الناصر يحيى م1 abdalnasser.nada@students.alquds.edu, محمود أحمد أبو سم2 abusamra@staff.alquds.edu
Publikováno v:
Journal of Education - Sohag University. Sep2024, Vol. 124 Issue 125, p1411-1444. 34p.
Autor:
Nosrat Goodarzi, Yaghoub Norouzi, Hosseini Beheshti Molouk Sadat, Mehdi Alipour-Hafezi, Behrooz Bayat
Publikováno v:
علوم و فنون مدیریت اطلاعات, Vol 10, Iss 1, Pp 175-208 (2024)
Purpose: The aim of the present study is to reconcile the dual embodiment of ontology and folksonomy and establish a symbiotic relationship between the two technologies for the development of folksonomized ontology as a tool for organizing informatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b20dd17d96a148bf93560552211d4ae5
Autor:
Al-Zoubi, Zohair1 (AUTHOR), AlKaabi, Ahmed2 (AUTHOR), Qablan, Ahmad3,4 (AUTHOR) qablan@uaeu.ac.ae, Bataineh, Omar1 (AUTHOR), Bany Issa, Hytham1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/1/2024, Vol. 19 Issue 8, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PLANTADE-GIPCH, Anne1 aplantade@psycho-prat.fr, SERINA-KARSKY, Fabienne2 f.serina-karsky@icp.fr
Publikováno v:
Revue Phronesis. 2024 Spl Edition, Vol. 13, p155-170. 16p.
Autor:
CÁCERES ROLÍN, E. D.1 ever.caceres@humanidades.uni.edu.py
Publikováno v:
HOLOS. 2024, Vol. 4 Issue 40, p1-14. 14p.