Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"educational quality improvement"'
Autor:
Kristen Hayward, Alexi Grom, Eyal Muscal, Peter A. Nigrovic, Kelly A. Rouster-Stevens, Kaveh Ardalan, Linda Hiraki, L. Nandini Moorthy, for the A. C. R./CARRA Mentoring Interest Group
Publikováno v:
Pediatric Rheumatology Online Journal, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background The American College of Rheumatology (ACR)/Childhood Arthritis and Rheumatology Research Alliance (CARRA) Mentoring Interest Group (AMIGO) is an inter-institutional mentorship program launched to target mentorship gaps within pedi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a007e4f6b464dbb875b94a742f7e064
Autor:
Krisztina Fischer, Amy M. Sullivan, Amy P. Cohen, Randall W. King, Barbara A. Cockrill, Henrike C. Besche
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Preclinical medical education is content-dense and time-constrained. Flipped classroom approaches promote durable learning, but challenges with unsatisfactory student preparation and high workload remain. Cognitive load theory def
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c597b7dcbd5f4dca81e6739f1b3328f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositorio Universidad Javeriana
Pontificia Universidad Javeriana
instacron:Pontificia Universidad Javeriana
Pontificia Universidad Javeriana
instacron:Pontificia Universidad Javeriana
Con el fin de conocer la incidencia entre la evaluación y la transformación de las prácticas pedagógicas y educativas de los docentes, se analizan las percepciones en dos colegios del sector educativo oficial de las localidades de Usaquén y Kenn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::d96b5979283492c2d89a60f84003aad9
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
instname
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
The aim of this research is to observe how Collaborative Web-Based Environments (CWBEs) foster higher education quality improvement by means of enhancing students' teamwork skills, the use of CWBEs and the use of teaching methodologies, particularly