Zobrazeno 1 - 10
of 149
pro vyhledávání: '"educational programming"'
Autor:
PAULINA ČOVIĆ
Publikováno v:
Истраживања, Iss 34 (2024)
Drawing from archival documents, periodicals, and relevant literature, this paper analyzes the role and significance of educational programming broadcast by the Radio Belgrade within the broader propaganda efforts of Milan Nedić’s government. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb0a7f39c5df4014ad6a73b2f4dd6fb4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Science, Mathematics and ICT Education, Vol 13, Iss 1, Pp 7-33 (2019)
Over the past decade, the assessment of the general educational value of computer programming and computational thinking has been constantly increasing and, as a result, they are introduced to increasingly younger ages. In parallel, educational pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1776bd91d8f847308b665fb6d281c7de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCormick, Lisa Ellis
Tennessee Beef Quality Assurance (BQA) programs teach beef producers the importance of quality within beef industries. BQA programs assure consumers of the quality and safety of supplied beef, as well as the environmental orientation of farm producti
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/115683
Autor:
M. Lvov, V. Kruglyk
Publikováno v:
Ìнформаційні технології в освіті, Iss 20, Pp 13-23 (2014)
The article describes requirements to educational programming languages and considers the use of Python as the first programming language. The issues of introduction of this programming language into teaching and replacing Pascal by Python are examin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89cfb9b9f9104bfcad0c84abe2ba2b1e
Publikováno v:
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol 46, Iss 2, Pp 509-526 (2014)
This article examines a didactic and curricular model that was developed to support the implementation of a competence-based approach, today prevailing in the European (initial) vocational education and training (VET). It starts by presenting cont
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47c33a3fe1bc4c8a94505e0dc8016b4d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
久留米工業大学研究報告 = Bulletin of Kurume Institute of Technology. 42:138-147