Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"educational options"'
Publikováno v:
المجلة الدولية للعلوم الإنسانية والاجتماعية, Iss 58 (2024)
Traditional public schools face significant challenges in the 21st century due to various factors, including the need for quick adaptation to technological advancements and the development of modern skills. In response to these challenges, educationa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a0ba01958a24ddabcbf51d0e1d3f34e
Autor:
Andrés Santos-Sharpe, Pedro Núñez
Publikováno v:
Íconos, Vol 26, Iss 74, Pp 15-32 (2022)
This article deals with the forms of subjectivation of social inequality in students in the last year of secondary school in the Autonomous City of Buenos Aires, Argentina. It proposes a useful theoretical line of inquiry to analyze educational inequ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b06d92a759474d14aff1128a2e3214af
Publikováno v:
Senderos Pedagogicos, Vol 7, Iss 7, Pp 94-105 (2016)
This study result paper, identifies the professional aspirations and preferences of students in grades 10 and 11 in official and private educational institutions in the municipalities of Norte, Bajo Cauca and Northeast Antioquia (Colombia). A sample
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/815716705074417d955b4181b692c98f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Wall Street Journal - Online Edition. 10/14/2016, p1. 1p.
Autor:
Borges, Paulo
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Dissertação de Mestrado em Educação Especial na especialização em Problemas Cognitivo-Motores. Este estudo incide sobre as respostas educativas dadas aos 44 alunos com necessidades educativas especiais no ensino secundário público de dois agr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::63e8b21c9d4064e067f03bac083570e1
https://hdl.handle.net/11328/1294
https://hdl.handle.net/11328/1294
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Este trabajo pretende conocer las elecciones educativas y vocacionales de un grupo de chicas onubenses que finalizan E.S.O., comparando sus decisiones con las que proponen para ellas sus docentes y familiares. La muestra de estudio estuvo compuesta p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3fd50edf2fbc1ede5ed28e0f1cff233d
https://idus.us.es/xmlui/handle/11441/42534
https://idus.us.es/xmlui/handle/11441/42534
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.