Zobrazeno 1 - 10
of 56 620
pro vyhledávání: '"educational model"'
Autor:
Lee, Sang-Youp1 (AUTHOR), Jeong, Baren2 (AUTHOR), Lee, Whal2 (AUTHOR) whal.lee@gmail.com, Park, Moo Kyun1,3 (AUTHOR) aseptic@snu.ac.kr
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 10/4/2024, p1-7. 7p.
Autor:
أماني صالح محمد أ1 amani.abuali@hotmail.com, بشار تليلان السل2 Bashartlilan@bau.edu.jo
Publikováno v:
Journal of Al-Quds Open University for Educational & Psychological Research & Studies. Sep2024, Vol. 15 Issue 45, p68-87. 20p.
Publikováno v:
On the Horizon: The International Journal of Learning Futures, 2024, Vol. 32, Issue 1, pp. 32-48.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OTH-12-2023-0042
Autor:
Canzi, Pietro1,2 (AUTHOR), Carlotto, Elena1,2 (AUTHOR) e.carlotto.ec@gmail.com, Marconi, Stefania3 (AUTHOR), Quaglieri, Silvia2 (AUTHOR), Attanasio, Giuseppe4 (AUTHOR), Russo, Francesca Yoshie4 (AUTHOR), Ottoboni, Ilaria1 (AUTHOR), Ponzo, Silvia5 (AUTHOR), Scribante, Andrea6,7 (AUTHOR), Perlini, Stefano8 (AUTHOR), Benazzo, Marco1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Audiology Research. Dec2024, Vol. 14 Issue 6, p1045-1057. 13p.
Publikováno v:
Jurnal Keperawatan Soedirman, Vol 19, Iss 3, Pp 135-143 (2024)
The global risk of morbidity and mortality due to hypertension highlights the importance of optimizing nurses’ roles in controlling hypertension through education. This study aims to develop educational models for patients and families with hyperte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3597dfeb055b49ce95125a1d5882501c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.