Zobrazeno 1 - 10
of 474
pro vyhledávání: '"educational mobile applications"'
Autor:
Escobar Reynel, Jorge Luis1 jorge.escobar@cvudes.edu.co, Baena Navarro, Rubén Enrique2 rbaena@correo.unicordoba.edu.co, Yepes Miranda, Deimer David3 dyepesmiranda72@correo.unicordoba.edu.co
Publikováno v:
INGENIARE - Revista Chilena de Ingeniería. 2023, Vol. 31, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanda, Lukas, Klimova, Blanka
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2021 192:1848-1855
Autor:
Dickinson, Karen J., Bass, Barbara L.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education September-October 2020 77(5):1244-1256
Autor:
Sánchez-Morales, Laura Nely, Alor-Hernández, Giner, Rosales-Morales, Viviana Yarel, Cortes-Camarillo, Cesar Augusto, Sánchez-Cervantes, José Luis
Publikováno v:
In Computer Standards & Interfaces June 2020 70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mònica Sanromà-Giménez, José Luis Lázaro Cantabrana, Mireia Usart Rodríguez, Mercè Gisbert-Cervera
Publikováno v:
Journal of New Approaches in Educational Research, Vol 10, Iss 1, Pp 101-121 (2021)
This work presents the design and validation process for a tool to evaluate educational mobile applications for autistic learners. The project was developed in several stages. First, we reviewed and analysed the literature. Second, we conducted a Del
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d9fd49f862347c5bfabda49dc38f5a3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Serge Afeli
Publikováno v:
INNOVATIONS in Pharmacy, Vol 9, Iss 1 (2018)
The use of educational mobile applications (EMAs) to enhance student learning experience is gaining considerable interest across college campuses in the U.S. Some EMAs are more commendable than others because of their ability to effectively help stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c9dd01b6114412085af8e8624041b15