Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"educational mobile application"'
Autor:
Maïdakouale, Ibrahim, Fagadé, Carole
Publikováno v:
Interfaces Numériques, Iss 2 (2021)
L’objectif de l’article est d’amorcer un état des lieux sur la question des représentations des applications mobiles éducatives dans le contexte des pays africains francophones, notamment celui du Bénin et du Niger. Il entend aussi étudier
Publikováno v:
Volume: 2, Issue: 2 161-181
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
The need for mobile applications has arisen because of the increase in the use of mobile devices, therefore, the number of mobile application development environments has increased. If it is desired to choose a mobile app development platform among m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::331e03af97db8d5a292fe6c4292724d8
https://dergipark.org.tr/tr/pub/bited/issue/58421/756032
https://dergipark.org.tr/tr/pub/bited/issue/58421/756032
Autor:
Aiman Zakwan Jidin, Mohd Faizal Zulkifli, Tole Sutikno, Haslinah Mohd Nasir, Noor Mohd Ariff Brahin
Nowadays an educational mobile application has been widely accepted and opened new windows of opportunity to explore. With its flexibility and practicality, the mobile application can promote learning through playing with an interactive environment e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::23b9c458a8c3670c4e79896799e02bf7
https://zenodo.org/record/4515637
https://zenodo.org/record/4515637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
POLAT, Elif, HOPCAN, Sinan
Publikováno v:
Kastamonu Eğitim Dergisi, Vol 27, Iss 6 (2019)
Volume: 27, Issue: 6 2459-2466
Kastamonu Eğitim Dergisi
Volume: 27, Issue: 6 2459-2466
Kastamonu Eğitim Dergisi
Bu çalışmanın amacı MIT App Inventor (AI)’ın eğitsel mobil uygulama geliştirme aracı olarak öğretmenler tarafından kabulünü araştırmaktır. Çalışma kapsamında öğretmenlerin AI’yı kullanmalarındaki davranışsal niyetleri
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fedotenko, M. A.
The article describes the structure and content of the mobile application developed for teaching students to solve high complexity exercises in computer science and programming В статье представлено описание структу
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::f32695dfed7c64d85fa9b048812f5fd7
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25521
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25521
Autor:
Mayoral Alfaro, Eduardo, Fernández Caliani, Juan Carlos, Santos, Ana Alexandra Guerreiro dos, Campina, Alejandro
Publikováno v:
Enseñanza de las Ciencias de la Tierra; Vol. 26, Núm. 3 (2018); p. 361
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
Geobrary® es una aplicación desarrollada para teléfonos móviles y tabletas con sistema operativo Android o Apple iOS (iPhone, iPad), con el propósito de poner a disposición del alumnado de Geología y de cualquier persona interesada una herrami
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b808534bb996da17cb196290dc9047ba
https://hdl.handle.net/10272/15589
https://hdl.handle.net/10272/15589
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.