Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"educational interactions"'
Publikováno v:
علوم و فنون مدیریت اطلاعات, Vol 8, Iss 1, Pp 485-508 (2022)
Objectives: This study aimed to investigate the effect of Educational-Research Interactions between Professors and Students with Librarians in Mazandaran University Scientific Production using Structural Equation Modeling. Methods: This study is prac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35f2ca2bdf5143ceaabfc53ec9a0da99
Autor:
Rubtsov V.V., Ulanovskaya I.M.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 27, Iss 1, Pp 5-16 (2022)
The features of the development of communicative and reflexive abilities of children aged 6—10 years, depending on the ways of organizing educational interactions, are discussed. Basic social competencies defined by the requirements of the current
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c113e875b1de4e5b8563d1b510d3f0ab
Autor:
Rubtsov V.V., Ulanovskaya I.M.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 17, Iss 2, Pp 50-58 (2021)
The article focuses on the results of the study on the development of social competencies in primary school students studying in schools with different ways of organizing educational interactions. Two types of schools are analyzed: a school that impl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f895ca33a4f42a48b47df0daf29a252
Autor:
Ciuchi, Oana Mariana
Publikováno v:
Anuarul Universităţii »Petre Andrei« din Iaşi Fascicula: Asistenţa Socială, Sociologie, Psihologie / Yearbook of Petre Andrei University Iasi - series Social Work, Sociology, Psychology. (25):1-10
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=971519
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Czerepaniak-Walczak, Maria
Publikováno v:
Pedagogika Szkoły Wyższej / Pedagogy of Higher Education. (24):21-32
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=834026
Autor:
Herman, Ramona Iulia
Publikováno v:
Educația Plus / Journal Plus Education. XXI(3):177-183
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=726765
Publikováno v:
Educación, Volume: 31, Issue: 61, Pages: 149-168, Published: 05 OCT 2022
Resumen El objetivo general del presente estudio fue analizar las interacciones entre docente-alumno, y alumno-alumno ante los conflictos. El diseño de investigación fue el etnográfico. La población estudiada constó de diecisiete alumnos, un doc
Autor:
Sukys, Saulius, Lisinskiene, Ausra
Publikováno v:
Global Journal of Sociology: Current Issues. 6(1):1-8
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=968539
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.