Zobrazeno 1 - 10
of 133 734
pro vyhledávání: '"educational goals"'
Autor:
Laak, Kristjan-Julius, Aru, Jaan
Personalized learning (PL) aspires to provide an alternative to the one-size-fits-all approach in education. Technology-based PL solutions have shown notable effectiveness in enhancing learning performance. However, their alignment with the broader g
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.02798
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 5, Iss 5, Pp 751-767 (2024)
This study explored the challenges and opportunities faced by schools in utilising the National School Nutrition Programme (NSNP) to achieve educational goals in South Africa. The NSNP was established in post-apartheid South Africa as a poverty allev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ff87b423e15483f83a268e97e3380df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainable Earth Reviews, Vol 7, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13b5f61b69cc45f4adde6021c017edd0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ETUK, Anthony Raphael1 etuky4real@gmail.com
Publikováno v:
LWATI: A Journal of Contemporary Research. Dec2022, Vol. 19 Issue 4, p22-39. 18p.
Publikováno v:
Lentera Pendidikan: Jurnal Ilmu Tarbiyah dan Keguruan, Vol 26, Iss 2, Pp 343-353 (2023)
Abstract: This study aims to explore student perceptions of learning with synchronous, asynchronous, and blended learning approaches. This study is quantitative descriptive research with a survey approach, which refers to the National Student Survey,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be7e0a5cef0841bd83e8d032a82cd285
Autor:
Wang, Qiong1 (AUTHOR) wangqiong1127@163.com
Publikováno v:
African & Asian Studies. 2024, Vol. 23 Issue 4, p408-424. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.