Zobrazeno 1 - 10
of 2 821
pro vyhledávání: '"educational continuity"'
Autor:
Said Ally
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Education Research, Vol 6, Pp 1-11 (2024)
In response to the socioeconomic effects of the global COVID-19 pandemic, including the disruption of educational continuity, an online oral assessment solution is proposed. While the next pandemic is unpredictable, the need for effective student ass
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e6343a10544485db609677529adbd51
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lexman, Rahul R., Baral, Rupashree
Publikováno v:
Development and Learning in Organizations: An International Journal, 2022, Vol. 37, Issue 2, pp. 18-22.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DLO-01-2022-0030
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionIn recent years, educational institutions worldwide have increasingly embraced technology as a means of enhancing the learning experience and adapting to the demands of the modern era. This trend toward digital transformation has become e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6e7d554218a4ddc98b67cb3f0337be8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.