Zobrazeno 1 - 10
of 347
pro vyhledávání: '"educational content creation"'
Involving subject matter experts in prompt engineering can guide LLM outputs toward more helpful, accurate, and tailored content that meets the diverse needs of different domains. However, iterating towards effective prompts can be challenging withou
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.16547
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Padarauskas, Martynas
This work delves into educational content development platforms and content management systems that can be used to create educational content. The most popular educational content development platforms and CMS in the market are analyzed to see if the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4036::dce7016e2cf44d530dacb461675dc218
https://repository.vu.lt/VU:ELABAETD146241856&prefLang=en_US
https://repository.vu.lt/VU:ELABAETD146241856&prefLang=en_US
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BALCI, Birim1 birim.balci@cbu.edu.tr, İNCEOĞLU, Mustafa Murat2 mustafa.inceoglu@ege.edu.tr
Publikováno v:
Pamukkale University Journal of Engineering Sciences. 2023, Vol. 29 Issue 3, p238-247. 10p.
Publikováno v:
ACM DEV
Low-income visually impaired people face a wide variety of educational challenges which are magnified in the developing world. Digital assistive technologies (such as screen readers) are typically out of reach, so individuals depend on Braille and au
Autor:
Adamantios Koumpis
This chapter deals with another exciting area: how is it possible to make use of emerging social networking infrastructures to support educational content creation and usage? This chapter presents the case of myCourse, its architecture, and its appli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5de85dc62c78c4ddf92009f44c4cca6
https://doi.org/10.4018/978-1-4666-0164-2.ch007
https://doi.org/10.4018/978-1-4666-0164-2.ch007
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael Paskevicius
Publikováno v:
Journal of Interactive Media in Education, Vol 2021, Iss 1 (2021)
This paper focuses on the ways educators can work within the guidelines of copyright while using digital media to develop educational content in legal and ethical ways by exploring several key contemporary trends in digital content creation. Educator
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/741fb79ddf3b4e12abf645e9a8db1eb5