Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"educational chatbots"'
Autor:
Lin, Yupeng, Yu, Zhonggen
Publikováno v:
Interactive Technology and Smart Education, 2023, Vol. 21, Issue 2, pp. 189-213.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITSE-12-2022-0165
Autor:
Sergii Khrapatyi, Kseniia Tokarieva, Olena Hlushchenko, Oleksandra Paramonova, Ielyzaveta Lvova
Publikováno v:
STEM Education, Vol 4, Iss 1, Pp 51-70 (2024)
This article highlights the multifaceted role of AI in modern education and offers insights into innovative ways to revolutionize educational practices through AI technologies. Since this article provides comprehension of the scope and depth of AI's
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f81a76e96bc4b4f8f730a921b41af5f
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 20, p 9345 (2024)
Educational chatbots (ECs) can offer instructional feedback to enhance learning. However, the effect of metacognitive feedback on science education has not been fully explored. This study focuses on the effect of the EC with metacognitive feedback on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9780a75cd9534f848e4ea07330bdcfbf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This scientific article delves into the growing application of artificial intelligence (AI) in the field of education. As technology continues to advance, AI has emerged as a disruptive force, revolutionizing traditional teaching and learning methodo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3cc6d322211ab5738c8307bcefbfddd2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
13th International Conference on Learning Analytics & Knowledge (LAK23) Arlington, Texas 13-17 March 2023, Kennedy, John, Devis, Deborah, Giannoni, Kim, Reuther, Clare, Roach-Attard, Tamika, Leonard, Simon N
This presentation discusses the use of a chatbot as a learning activity embedded in an aspirational careers program. While the use of chatbots in higher education and tutoring contexts is commonplace, the use of a chatbot as an active partner in lear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1231::1f58beafc9f81c1310c2d101c92ff191
https://hdl.handle.net/11541.2/32484
https://hdl.handle.net/11541.2/32484
Educational chatbots promise many benefits for teaching and learning. Although chatbot use cases in this research field are rapidly growing, most studies focus on individual users rather than on collaborative group settings. To address this issue, th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_________2::aba70b72c9120301d4d57b383bad9cd7
http://www.alexandria.unisg.ch/268180/
http://www.alexandria.unisg.ch/268180/