Zobrazeno 1 - 10
of 3 103
pro vyhledávání: '"educational autonomy"'
Autor:
Voshkolup Hanna
Publikováno v:
Vìsnik Unìversitetu ìmenì Alʹfreda Nobelâ: Serìâ Pedagogìka ì Psihologiâ, Vol 1, Iss 27, Pp 81-89 (2024)
The article is devoted to the problem of studying the peculiarities of the formation of educational autonomy of students of economic specialties by means of digital technologies. The purpose of the article is to identify the psychological and pedag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0308c512ea7f4376868ebfde8a10d1e8
Autor:
Oliinyk Iryna
Publikováno v:
Vìsnik Unìversitetu ìmenì Alʹfreda Nobelâ: Serìâ Pedagogìka ì Psihologiâ, Vol 1, Iss 27, Pp 114-122 (2024)
The trend of student-centred education in higher education institutions imposes new requirements on standards within the achievement of professional competencies. This leads to the popularisation of such a technology as learning autonomy, which req
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a8a83ac0b1a49d4a5e281a10e95fbab
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Islam, Vol 10, Iss 1, Pp 25-40 (2024)
This study investigated the pivotal role of education management in the implementation of the Kurikulum Merdeka (KM) within Madrasah institutions. Grounded in Terry's management functions theory, the research discerns both the facilitating factors an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54517a1ee2a14da1abf2b3676aad3c00
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalb, Johanna
Publikováno v:
SMU Law Review; Summer2023, Vol. 76 Issue 3, p589-612, 24p
Autor:
Ramírez Sánchez, Martha Areli1 martha.ramirez@ibero.mx
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Estudios Educativos. Sep-Dec2022, Vol. 52 Issue 3, p99-132. 34p.
Autor:
Beck, John
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 1999 Jun 01. 20(2), 223-238.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1393110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.