Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"education policy analysis"'
Publikováno v:
Baileo, Vol 2, Iss 1, Pp 76-85 (2024)
India's education policies, including the National Education Policy (NEP) 2020, aim to empower human resources and reduce social disparities by improving access and relevance in education. Vocational education, despite its significant potential in pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14b12f34dbf9487cb3e6033517a648df
Autor:
Amalia Husna, Rosa Ria Ayu
Publikováno v:
Zuriah, Vol 3, Iss 2, Pp 87-102 (2022)
Parents are the first home and environment for children. Given the importance of the role of the family in children's education, the government issued a policy in Permendikbud No. 30 of 2017 concerning Family Involvement in the Implementation of Educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ca377c0a073488eaea7198ceda31869
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sakata, Nozomi
Learner-Centred Pedagogy in the Global South: Pupils and Teachers’ Experiences shines light on learner-centred pedagogy (LCP), which has gained popularity within global and national governments, albeit resulting in puzzling and inconsequential appr
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76884
Autor:
Wright, Adam
Publikováno v:
Praktyka teoretyczna / Theoretical Practice. (07):241-264
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=266848
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.