Zobrazeno 1 - 10
of 34 474
pro vyhledávání: '"education of young people"'
Autor:
Plesons, Marina, De Meyer, Sara, Amo-Adjei, Joshua, Casanova, Jair Vega, Chipeta, Effie, Jones, Nicola, Malata, Monica Patricia, Pincock, Kate, Yadete, Workneh, Faugli, Bente, Chandra-Mouli, Venkatraman
Publikováno v:
Sexual and Reproductive Health Matters, 2023 Dec 01. 31(2), 20-41.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48749735
Autor:
Rodrigues, André1 andre.de.contato@hotmail.com, Regina de Freitas, Claudia2 psicocrfreitas@gmail.com, Luiz de Freitas, Claudio3 clfreitas.sp@gmail.com
Publikováno v:
GeSec: Revista de Gestao e Secretariado. 2024, Vol. 15 Issue 10, p1-20. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Azucena Gaspar-Barrios, Danitza1 jorosco@uncp.edu.pe, Mila Condor-Huaranga, Anabel1, Richard Orosco-Fabian, Jhon1
Publikováno v:
Revista Internacional de Investigación en Ciencias Sociales. jun2024, Vol. 20 Issue 1, p37-50. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bolanle Akeusola
Publikováno v:
Journal of Current Social and Political Issues, Vol 2, Iss 2, Pp 60-73 (2024)
The widespread integration of technology into daily life has transformed human interactions, creating unprecedented opportunities for creativity, collaboration, and communication. However, this digital evolution has also exacerbated cyberbullying, wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f65688268754c4fbbdd715c33231fde
Autor:
Pacheco Souza, Lívia Barbosa1 adm.liviapacheco@gmail.com, dos Santos Silva, Gilmara2 gssilva@aluno.unilab.edu.br
Publikováno v:
Revista de Educação Popular. mai-ago2024, Vol. 23 Issue 2, p140-160. 21p.
Autor:
Odenbaugh, Jay, Meyer, Stacy
Publikováno v:
Democracy & Education; 2024, Vol. 32 Issue 2, p1-4, 4p