Zobrazeno 1 - 10
of 2 984
pro vyhledávání: '"education of public relations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Art Education, 1952 Nov 01. 5(5), 1-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3183979
Autor:
Fischer, Andrea
Publikováno v:
XXVIII General Assembly of the International Union of Geodesy and Geophysics (IUGG)
While interest and societal impact of climate science/geoscience increases, the accessibility of research results and knowledge decreases as a result of publication strategies: Articles published in scientific journals often do not use a common langu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3c12e4d0f31ccf00db66d86ef674f354
https://gfzpublic.gfz-potsdam.de/pubman/item/item_5018762
https://gfzpublic.gfz-potsdam.de/pubman/item/item_5018762
Publikováno v:
Art Education, 1972 Jun 01. 25(6), 20-22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3191761
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Venn, Diggory
Publikováno v:
The Museum Year: Annual Report of the Museum of Fine Arts, Boston, 1965 Jan 01. 90, 71-72.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43481472
Publikováno v:
INTED2021 Proceedings.
Autor:
Kim A. Johnston, Anne B. Lane
Publikováno v:
Public Relations Review. 43:314-325
Highlights - PR industry professionals still complain that graduates lack basic writing skills. - Journalism graduates do not seem to experience the same industry criticisms. - A study identifies differences in content, teaching methods, and assessme
Autor:
Marlene S. Neill
Publikováno v:
Journal of Media Ethics. 32:118-131
Research has found that ethics are most likely to be integrated throughout the curriculum rather than taught as a stand-alone course in public relations. However, this study identified substantial differences in the types of content taught in the two