Zobrazeno 1 - 10
of 862
pro vyhledávání: '"education obstacles"'
Autor:
RAIU, Sergiu, MÎNDRUȚ, Oana
Publikováno v:
Anthropological Researches and Studies. 1(12):109-127
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1047808
Autor:
Sergiu-Lucian RAIU, Oana MÎNDRUȚ
Publikováno v:
Anthropological Researches and Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 109-127 (2022)
Objectives. Although in recent years more and more scientific studies demonstrate the benefits of outdoor educational activities on the harmonious development of children, in Romania outdoor education is not practiced enough and even is less promoted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbd4cd492e224a5fa5e68960ef735c21
Autor:
MACHADO, Gabriela1 gabrielamachado.psi@gmail.com, MARTINS, Morgana de Fátima Agostini1 morganamartins@ufgd.edu.br
Publikováno v:
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação. 2019 Special Issue, Vol. 14, p746-759. 14p.
Autor:
Delord, Gabriela1 gabiccd@hotmail.com, Porlán, Rafael1 rporlan@us.es
Publikováno v:
Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales. 2018, Issue 35, p77-90. 14p.
Autor:
Sishi Cao
Publikováno v:
Advances in Artificial Systems for Medicine and Education VI ISBN: 9783031244674
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::53c13ae03ba43d88a1206f6d00c30768
https://doi.org/10.1007/978-3-031-24468-1_59
https://doi.org/10.1007/978-3-031-24468-1_59
Autor:
N. V. Maslova
Publikováno v:
Модернизация, инновация, развитие, Vol 4, Iss 4(16), Pp 47-54 (2015)
The article contains the fundamental ideas of natural-scientific and humanitarian basis of noospheric Еducation. This Russian system in Education is based on the world scientific, psychological and pedagogical heritage and aimed at global transition
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/421452e1aa7c445b91790a776ae7834f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Facultad Nacional de Salud Pública, Vol 29, Iss 3, Pp 289-298 (2011)
Objective: to explore the factors enabling or hindering the implementation of inclusive education policies for the disabled population of Bucaramanga. Methodology: a descriptive study, involving representatives from governmental agencies (EG), member
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b61666a4c294908b86800c30664d721
Autor:
Willis, Barry
Publikováno v:
Educational Technology, 1994 May 01. 34(5), 34-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44428184