Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"education modules"'
Autor:
Elizabeth S. Sandberg, Hayley K. Baines, Tandy Aye, Rebecca M. Harris, Sarah Hart-Unger, Ximena Lopez, Maria Eleni Nikita, Natalie J. Nokoff, Rebecca Persky, Stephanie A. Roberts
Publikováno v:
Endocrine and Metabolic Science, Vol 11, Iss , Pp 100131- (2023)
Objective: While the field of pediatric endocrinology, and the American Board of Pediatrics, continues expanding training to include gender-affirming care, many pediatric endocrinology fellowship programs do not have formal curriculum for this patien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6ce6aac2cf84ef09450cc41c538b70f
Publikováno v:
Frontiers in Built Environment, Vol 8 (2022)
With the increasing frequency and intensity of hurricanes, people and communities within hurricane-prone zones are often overwhelmed and lack effective preparedness in terms of social connectivity critical for making proactive decisions to survive an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08f49d27d2224464bdf987b552aa452e
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 28, Iss 2, Pp 9-22 (2019)
А group of authors of Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University, working within the framework of the activity of Coordination Council for the Federal Educational and Methodical Associations on education in the field of “Engineering, Te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/643b9ac5e2484f49908eca6358196ee6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Propósitos y Representaciones. Journal of Educational Psychology; Vol. 9 (2021): Número especial: Competencias profesionales para la formación universitaria internacional; e965
Propósitos y Representaciones; Vol. 9 (2021): Número especial: Competencias profesionales para la formación universitaria internacional; e965
Revistas Universidad San Ignacio de Loyola
Universidad San Ignacio de Loyola
instacron:USIL
Propósitos y Representaciones; Vol. 9 (2021): Número especial: Competencias profesionales para la formación universitaria internacional; e965
Revistas Universidad San Ignacio de Loyola
Universidad San Ignacio de Loyola
instacron:USIL
The article is devoted to the analysis of modern trends in the field of updating the content of school education of the Republic of Kazakhstan. The introduction of seven educational modules in the content of education will improve the quality of Kaza
Autor:
Samuel Asare Amoah
Adopting appropriate test-taking skills is crucial to test performance. The study assesses the use of test-taking skills among distance education (DE) students of University of Education, Winneba (UEW) in solving in-built activities on counselling in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b2951a4a880e1e259bff8e7864b91197
Autor:
Collias, D., Collias, Daphne, Marshall, Ryan, Collins, Scott P., Beisel, Chase L., Noireaux, Vincent
Publikováno v:
Synthetic Biology
Within the last 6 years, CRISPR-Cas systems have transitioned from adaptive defense systems in bacteria and archaea to revolutionary genome-editing tools. The resulting CRISPR technologies have driven innovations for treating genetic diseases and era